Saturday, 15 June 2013

XL in the house yooo!

Semalam saya jumpa att setelah 3 minggu lebih tak jumpa dia. Saja je jumpa, nak belajar exercise baru dan nak g melawat gym baru. Masa sampai tu, att dah terkejut sebab saya pakai baju nie, saiz XL. Saya jenis pear shape, mmg cepat shred upper body, tapi lower part mmg susah. Masa mula2 beli tshirt ni, mmg dah boleh pakai tapi bila tang perut tu mmg fail. Huhuh. So bila skrg dah boleh masuk, att memang hepi giler..


So hari tu training dengan adi dan zira. Alhamdulillah, diaorg cakap form saya dah banyak improve, especially lunges dan squat. Paling att terkejut bila tengok saya boleh buat T push up, full ek bukan modified. Saya memang banyak push diri saya sejak saya fully exercise kat rumah. For me, selagi saya tak push, sampai bila pun saya memang takkan dapat buat full form.


Kadang2 tu rasa tak percaya dengan diri sendiri. Dulu pakai 4XL, sekarang dah jadi XL. Kini yang tinggal XL -> L -> M -> S! Insyaallah, doakan saya yer. Perjalanan saya masih jauh lagi. Tapi saya akan teruskan melangkah sampai saya dapat capai apa yang saya nak. Seumur hidup saya, saya tak pernah pakai t shirt saiz S. Saya nak sangat pakai saiz S, saya nak tahu macam mana rasanya. Alang-alang menyeluk pekasam, biar ke sampai lengan. Tapi hari nie, izinkan saya celebrate saiz XL dulu..yeay!






posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment